The Evil Inside of Me by TheNavyCISFan

    • Sims 3

      The Evil Inside of Me by TheNavyCISFan




      Welcome to the official thread for my series The Evil Inside of Me :bye:
      Willkommen im offiziellen Thread meiner Serie The Evil Inside of Me.

      'Das Böse in Mir' was my first sims 3 series and many people actually enjoyed it. Since my english speaking audience has grown a lot, I decided to make an english version 'The Evil Inside of Me', so that more people could enjoy it. But because it was made back in summer of 2012, it wasn't really my best work and I wasn't that content with it anymore. That is why I decided against just adding english subtitles and starting all over again. I created new sims and a new set and changed the script a little bit. This version will not be a one to one translation from the original one, since I decided to add and change some things to/from the storyline. So it can still be interesting to those who already have watched the previous version.
      Das Böse in mir war meine erste Sims 3 Serie und hat sogar vielen Leuten gefallen. Da mein englisch sprachiges Publikum um einiges gewachsen ist, habe ich mich dazu entschieden eine englische Version 'The Evil Inside of Me' zu machen, damit noch mehr Menschen daran Gefallen finden können. Aber weil ich diese Serie im Sommer 2012 gemacht habe, war es nicht wirklich eins meiner besten Werke und ich war nicht mehr ganz so zufrieden damit. Deswegen habe ich mich dagegen entschieden einfach nur englische Untertitel hinzuzufügen und ganz von vorne anzufangen. Ich habe neue Sims und neue Kulissen erstellt und das Drehbuch etwas verändert. Diese Version wird keine eins zu eins Übersetzung vom Original werden, da ich mich dazu entschieden habe Dinge des Handlungstranges zu ändern und diesem hinzuzufügen. So kann es immer noch interessant für all diejenigen sein, die bereits die vorherige Version kennen. Dieser Thread wird überwiegend in englisch sein, da die Serie auch in englisch ist. Es gibt aber auch englische Untertitel und falls Bedarf besteht, werde ich auch noch deutsche hinzufügen. Einen Thread zur deutschen Version könnt ihr ebenfalls auf dieser Seite finden.

      Plot:
      The Evil Inside of Me is about detective Dana Hobbs, who is investigating in a murder case. The prime suspect is 19-year-old Emma Kane. Eventhough everything seems to be clear about this case, Dana has a feeling that there might be something more to it and that Emma could be innoccent. To prove her innocence Dana has to uncover all the secrects of Emmas past. But will Dana be able to find out the truth?


      Episode 1- A Clear Case?



      I hope you enjoy watching my series. I would love to see some comments from you to tell me what you think about this series. :love:

      Dieser Beitrag wurde bereits 1 mal editiert, zuletzt von „Laura Sims“ ()